? ??????????????Dark Love? ????? ?? ???Rating: 4.4 (11 Ratings)??12 Grabs Today. 6301 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.4 (106 Ratings)??12 Grabs Today. 29545 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????Black BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
Pentru sugestii si reclamatii......
immortal_eyes91

luni, septembrie 7

The final countdown...


Este prima ora din ultima saptamana de vacanta...

Incepe scoala!!!!

Daca ar fi doar atat mi-ar parea bine (incepusem sa ma cam plictisesc acasa), DAR (mereu trebuie sa fie cate un "dar" care sa-mi dea peste cap lucrurile) stiu ca ma asteapta BAC-ul. Nu ca mi-ar fi cine stie ce frica, DAR (din nou) stiu ca trebuie sa muncesc mai mult anul asta ( macar in ultimul an :p ). Pe langa asta se mai adauga si sentimentul ca o sa termin liceul (care chiar mi-a placut)...un alt sfarsit DAR (...) un drum catre un alt inceput...

Pana atunci o sa astept cumintica sa inceapa scoala...Vacanta e pe terminate asa ca nu prea mai am ce face. Ma odihnesc :p

Stiti ce? Cred ca o sa fie un an frumos pentru ca e ultimul si o sa profit de fiecare zi din el!



2 si-au spus parerea:

Serafim spunea...

Pretuieste fiecare clipa cu colegii tai.Dupa, ii vei vedea tot mai rar, in graba.Fi fericita!

Gabriel Unc spunea...

Imi place ceea ce ai spus.Imi place blogul tau...si imi place k esti o fata desteapta.Si nu uita ca doar ceea ce esti conteaza!;)